czwartek, 10 lutego 2011

Candy, candy, candy....

Znaleźliśmy czas i dojrzeliśmy do rozdawnictwa :) Okazji do candy może być wiele my zdecydowaliśmy się na nadchodzącą wiosnę! :) Rozdajemy bo mamy kaprys. Skubnęliśmy kilogram wełny (21 kolorów) z naszych zapasów i do tego dołożyliśmy trzy grube i trzy cienkie igły do filcowania na sucho. Można rzec "na bogato"! :)))



A teraz regulamin zabawy:
1. Umieszczenie pod tym postem odpowiedzi na pytanie "jak znalazłaś/eś naszą stronę?";
2. Zamieszczenie informacji o candy na swoim blogu (mile widziana boczna szpalta) lub stronie internetowej wraz z aktywnym linkiem do bloga www.pracowniazapiecem.pl;
3. W przypadku osób, które nie posiadają bloga/strony internetowej trzeba spełnić punkt 1 oraz odpowiedzieć na dodatkowe pytanie: jak nazywa się szara kotka "modelka", która pozowała nam do kilku zdjęć? - rozwiązanie zagadki prosimy przesłać na maila, tak żeby innym nie było łatwo :) pracowniazapiecem@o2.pl;
4. Paczkę z nagrodą nie wysyłamy poza granicę Polski;
5. W zabawie można brać udział do północy 26.02.2011 r. Pod uwagę będą brane osoby, które spełniły powyższe nasze widzimisie :)
6. Losowanie candy odbędzie się w niedzielę 27.02.2011 r.

Powodzenia!!!

116 komentarzy:

  1. Hura jestem pierwsza!!!
    Blog znalazłam przez przypadek, a właściwie przez wyszukiwarkę:) Dzisiaj zapisałam się na 2 inne candy i po tak ciężkiej pracy chciałam znaleźć coś filcowego - jakiś filcowy blog żeby go popodglądać i ten był jednym z pierwszych i niespodzianka zaczyna się od candy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buszowałam sobie po blogach i wpadłam za Wasz piec. Do dziś siedzę, bo w zimę ciepło, i podoba mi się u Was.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe że o blogu dowiedziałam się bezpośrednio od was:) W sumie to juz nie pamiętam:) I oczywiście filcowaniem zaraziłam się od was, i jak tylko mam troche czasu wolnego i jakis pomysł to coś stworzę. A jak na razie muszę opanować filcowanie na mokro:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do Was z bloga http://zdolnosc-tworzenia.blogspot.com/ Filcowanie to jedna z rzeczy których jeszcze nie próbowałam i dlatego namiętnie podglądam:D Oczywiście ustawiam się w kolejce po te piękności:D

    OdpowiedzUsuń
  5. na bloga trafiłam przeglądając inne blogi,zdjęcie filcu mnie przycięło w te strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do Waszej pracowni trafiłam z polecania koleżanki, z którą ostatnio odkrywamy tajniki filcowania... I od tej pory zachwycamy się cudaśnymi pacynkami :)
    Gorące pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Was trafiłam z bloga http://mojepierwszedziela.blogspot.com
    Jak na razie mój kroczek w filcowaniu to pierwsza ukulana kulka, teraz szykuję się na zrobienie broszki kwiatka i pokrowiec. Z takimi kolorkami to można zaszaleć.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam w internecie warsztatów filcowania i trafiłam na Waszą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. wujek google mnie do Was wysłał - wpisałam "pracownia filcu" i ta-dam, jestem!:) ale się cieszę, bo filcowanie to moja nowa, świeża miłość, którą chciałabym pielęgnować, a dzięki tym cukierkom byłoby to możliwe :] pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze ja! Trafiłam tu wędrując z bloga na bloga :-) Nagroda zacna - wełen nigdy za wiele, więc ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja podobnie , wędrowałam w poszukiwaniu filcowych wytworów i jestem w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  12. Super candy :)) Trafiłam do was dzięki linkowi na którymś blogu ogłaszającym candy właśnie :)) Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam na moje słodkości również :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z pytaniami. Otóż profil znalazłam całkiem przypadkiem będąc na innym blogu, na którym została zamieszczona informacja o tymże candy.
    Świetne kolorki filcu. Ustawiam się więc w kolejce. Nie dla siebie jednak bym je chciała...,a podarowałabym ukochanej siostrze...
    Bloga nie posiadam wiec imię kotka wysyłam mailem:)
    andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja trafiłam tu klikając w banerek o candy na blogu Ines :)
    zapisuję się w kolejce. Może się uda wygrać i zacznę przygodę z filcowaniem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że przypadkiem. Zauważyłam banerek na blogu KachaArt. Całego bloga sobie obejrzę. Nie wiem jakim cudem wcześniej nie znalazłam? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie przez przypadek, gdyż szperałam w necie, wchodziłam na rożne strony, a ze ostatnio bardzo interesuje mnie filcowanie i zobaczyłam na pasku bocznym na jakiejś stronie, na czyimś blogu kolorowy filc:)wiec weszłam:)aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. znalazłam cię po linku o tym candy na blogu http://na-tarasie.blogspot.com:) chętnie spróbuje swoich sił w filcowaniu:) pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja wypatrzyłam Wasze candy na blogu Edzi :D
    (http://edzia-goodies.blogspot.com/)
    Fajnie byłoby spróbować sił w filcowaniu...
    Pozdrowienia z mojego Zakamarka

    OdpowiedzUsuń
  19. znalazłam Was po linku z bloga zdolność tworzenia, chętnie stanę do kolejki po przesmaczne cukierki... może się uda wygrać :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie :)tabaluu@wp.pl
    Na waszego bloga natrafiłam przeglądajac blogi związane z filcem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Wasz blog trafiłam szukając blogów o filcowaniu:)
    Od niedawna poznaje tajniki tej techniki. Póki co nieśmiało,ale kto wie:)
    Ustawiam się w kolejce i mam nadzieję że uda mi się wygrać takie cudeńka filcowe:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeglądając blogi "filcowe" natrafiłam na banerek o candy. Trafiłam i wsiąkłam:filcowe pacynki mnie uwiodły a nocniki dla zuchwałych rozweseliły.. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. skacząc z bloga na blog trafiłam na Was. spodobało mi się tutaj choć byłam tylko chwilkę.
    w candy biorę udział pierwszy raz; ale mam smaczek na te słodkości, może w końcu targnę się na filcowanie bo jakoś tak to nie mogę się zmobilizować.
    pozdrawiam
    Akaata

    OdpowiedzUsuń
  24. To było jakiś miesiąc temu, szukałam pomysłu na pacynkę (niekoniecznie filcową)i trafiłam na wasze cudne,kolorowe stworki, które, gdy tylko na nie spojrzę, poprawiają mi humor. Zaglądam więc "za piec" często, zwłaszcza, że "filcowo mi...", a tutaj taka różnorodność: czapeczki, kwiatki, buciki, torby....długo by wymieniać :) Inspirujecie mnie i tak jakoś swojsko tu u was...
    Ciepłe pozdrowienia dla wszystkich Piecuchów!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jeszcze raz ja, nagadałam się, ale na pytanie nie odpowiedziałam precyzyjnie... GOOGLE mnie do was przywiodły :)
    Jeszcze raz pozdrawiam, Saba

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :) Ja bloga znalazłam przez informację o Candy na innych blogach :) Na pewno zostanę stałą bywalczynią :) Pozdrawiam i z chęcią ogromną ustwiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog odkryłam zagladając do Tity,filcuję od niedawna ale na mokro,marzy mi się na sucho,może igły zgarnę,zapisuję sięhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest candy wybitnie dla mnie! O filcowaniu już trochę czytałam, różne prace podziwiałam, o narzędzia się dopytywałam u blogowych koleżanek, tylko do sklepu przez panoszące się w domu choróbska dojść nie mogę :/ Dlatego z wielką przyjemnością dołączam do chętnych na te 'bogate' nagrody, tym bardziej, że i dzieciaki mogłabym wciągąć w ponure dni.
    A na candy ściągnął mnie banerek u Ines http://ineskowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. często skaczę po różnych blogach i tak od jednego do drugiego trafiłam i tutaj... przyznaję, skuszona zabawą...
    ale chyba zostanę na dłużej...
    info dodałam na blogu w pasku bocznym. teraz liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam i o zdrowie pytam:) Trafiłam przypadkiem, skakałam po blogach i zobaczyłam u kogoś ogłoszenie o waszym candy i się skusiłam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam o waszym blog dowiedziałam się po prostu przeglądając inny blog, tak właśnie też dowiedziałam się o candy. Filcowania na sucho próbowałam już wcześniej, bardzo spodobała mi się ta technika. Jenak fakt, że jestem biednym studentem ;P Nie pozwala mi na zakup większej ilości czesanki :) http://inezart-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja odkąd odkryłam handmadowe blogi ciągle szperam w internecie poszukując inspiracji - i tu znalazłam - w pacynkach z filcu :)

    linka umieszczam tu -> pannomalo.digart.pl

    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja w sobotnie leniwe przedpołudnia i popołudnia przeglądam obserwowane blogi i na Wasz banerek natrafiłam u ROMY :) Mam już na koncie filcowe kulki, broszkę i misiaczka, mam jeszcze trochę wełenki..., ale kolor niekoniecznie, nawet próbowałam zgręplować własnoręcznie trochę takiej surowej :D ale to niekoniecznie też mi wyszło :)
    Pacynki rewelacja!
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Wasza stronka wpadła mi w oko podczas szukania filcowych pacynek, które jak widzę tworzycie z wielkim zapałem, a skoro znalazłam Wasze pacynki to na Candy też się zapiszę ;) kurdemamablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Stronę odwiedzam przez przypadek, ale jak to mówią nie ma przypadków, więc pewnie podświadomie zostałam tu skierowana zwłaszcza że chcę spróbować techniki filcowania i szukam wszystkiego co by mi w tym pomogło...
    Jednym słowem szperając po blogach trafiłam do Was.
    Pozdrowionka gorące w te jeszcze chłodne dni...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam do Was przeglądając blogi, ponieważ tak czasem lubię :)
    Kinga883@wp.pl
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie pobawilibyśmy się też w filcowanie :) Teraz poznajemy technikę dekupażu i haftu krzyżykowego :)
    a na tego bloga trafiliśmy dzięki temu, że szukamy czasami inspiracji u innych :D tym razem u niebieskości :)
    Pozdrawiamy
    http://naszkolorowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. chce sie nauczyc filcowanie ale nie mam materiału wiec jak najbardziej zapisuej sie i zapraszam na jajcarskie candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja w filcowaniu miałabym debiut z takimi przydasiami, więc szybciutko się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  41. ach, najważniejszy warunek jeszcze spełniam.....
    ten blog znalazłam na blogu Kasi z "Różności dla przyjemności", oto link do niego: http://roznoscidlaprzyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Na tę stronę trafiłam po kliknięciu odnośnika z boku czyjegoś bloga - czytałam posta i odnośnik do tego candy mnie przyciągnął. Niedawno zaczęłam przygodę z filcowaniem na mokro i ta wełna ściągnęła mój wzrok jak magnes. Niestety na blogu nie mam jeszcze swoich prac z tej dziedziny, ale przyjdzie i na to czas :)
    Informacja u mnie w bocznym pasku (http://szyciowo.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witajcie.
    Trafiłam do Was z innego robótkowego bloga. Piękna kolorowa wełna przyciągnęła mój wzrok.
    Oczywiście zapisuję się na Candy i zostawiam ślad u mnie na blogu.
    Pozdrawiam
    http://robotkimamasi.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW!!! blog zalazlam dzieki Kindze-rzeczgustu.blogspot. - jak zobaczylam taka ilosc welny to mi sie oczy zasmialy. jestem swieza filcomaniaczka i poprostu nie moglam sie oprzec pokusie i staje w kolejce:) moze tym razem sie uda?:)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    mada - kolorowe szkielka

    OdpowiedzUsuń
  45. po takie słodkości nie w sposób się nie zapisać;)no to się zapisuję xD no więc tego bloga znalazłam w pasku bocznym blogi 'na tarasie' gdy zobaczyłam takie wełenki i igły wiedziałam, że muszę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Staję w kolejce, choć bez nadziei. Kaprysie nie wygrywają candy, buuuu;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dołączam do zabawy!
    http://pobutach.blogspot.com/2011/02/candypost.html

    A znalazłam Was przeglądając blogi do których zaglądają autorki moich ulubionych blogów. I oto jestem i co za piecem słychać śledzę.

    OdpowiedzUsuń
  48. na stronie rzeczgustu.blogspot.pl przykłuły mą uwage ilosci czasanki:) więc staję grzecznie w kolejce. hm wydawało mi sie ze wysłaąłm już jeden raz komentarz, hm, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trafilam tutaj przez banerek z info o candy i bardzo mi sie tutaj podoba:)
    Chetnie pokusze sie o takie pysznosci!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. fantastyczne candy a ja jestem bardzo! ale to bardzo chętna do przygarnięcia tych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  51. ojojoj, by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Informacje o Twoim blogu znalazłam na stronie Rzecz Gustu. Weszłam i ... oniemiałam. Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w filcowaniu.
    Może chociaż raz w życiu poszczęści mi się w jakimś losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przeglądając blogi zobaczyłam kolorowy banerek :) i tak tu trafiłam :)

    Maila zaraz napiszę :) fajne te wasze filcaki :)
    Pozdrawiam,
    Iwona
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Przechadzając się po pięknych blogach natrafiłam na Wasz i jestem zachwycona:)
    Bardzo radośnie staję w kolejce i czekam niecierpliwie bo zawsze mnie interesowała ta technika:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie się zapisuję, bo bardzo lubię "dłubać" w filcu. Trafiłam na stronę z innej strony, widząc baner do candy ( chyba była o strona "Zainspirowanej"). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wypatrzyłam kolorowy banerek u Kasicy53 z Różności dla przyjemności :) No i wpadłam na słodkości :)
    I zostaję na dłużej, wykonujecie podobny zawód, więc nie omieszkam inspirować się:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Znalazłam Wasza stronkę szukając nowych pomysłów na filcowanki :-)
    http://filcozercy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja się zgłaszam, banner już wstawiony. Jeśli chodzi o pytanie: stronę znalazłam buszując w linkach na innych blogach

    OdpowiedzUsuń
  59. JA TEŻ, JA TEZ SIĘ ZAPISUJĘ !.KOLORKI ŚLICZNE!!! MOŻE COŚ BYM UDZIERGAŁA?, ALBO NA MOKRO COŚ SIĘ POBAWIŁA?....POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością się tu zapisuję. Znalazłam te cudowne candy szukając informacji na temat sprzętu do filcowania.. bardzo chciałabym się nauczyć tej wspaniałej techniki, niestety dopiero szukam w necie narzędzi i materiałów.. to candy byłoby wspaniałym prezentem!
    Już umieszczam banerek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również się zapisuje. Jak znalazłam bloga? Przez inny blog, który również znalazłam poprzez jeszcze inny:) A na początku była miłość do hand made:)i pięknych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  62. na demotywwatorach.pl byl Wasz lisek filcowany:D:D

    OdpowiedzUsuń
  63. o matko!! cudo!! marzenie i ciezko mi opisac jaka radość z wygrania takiego candy :) osoba ta bedzie niezwykle szczesliwa. A trafiłam tu z bloga deco galeryjki :) zdjęcie mnie przyciągneło :) zaraz przyjglądnę się bliżej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. aaahhh :) 27 lutego mam urodziny! może szczęście dopisze ;) znalazłam Was poprzez google oczywiście, szukałam filcowych broszek :P
    info za chwilkę u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,jakoś do Was trafiłam, przez któryś blog obserwowany, od dziś Was też bardzo pilnie bede "sledziła":).Oj daliście czadu tą gratka i na cały dzien zapchaliście mi marzenia i mysli.Zdjecie i link juz przeciagnelam na swoja strone.Zapraszam tez do mnie:)Pozdrawiam i pokornie czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne candy.Trafiłam do Was przeglądając pewnego bloga. z miłą chęcią się zapisuje:)) Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Linka i zdjęcie wklejam na mojego bloga. Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopisuję się i JA :) Ewelina - ENID :)
    i piszę już maila z imieniem KICI :)
    bo bloga nie prowadze już od roku :/

    Pozdrawiam!

    ---
    http://pl.fotoalbum.eu/enid

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale kolejka, nic dziwnego, rzeczywiście bogactwo rozdawnictwa.
    Jak do Was trafiłam, z internetu, czasem bawię się filcem i szukam inspiracji.
    Wasza rzeczy są urokliwe, gratuluję i życzę wielu sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo by mi się to przydało, dużo filcuje :)
    ustawiam się,
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuje sie!!! Trafilam do was zapisujac sie na rozne candy. Mysle, ze candy to swietnia reklama wlasnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  71. Wpadłam na chwilkę do Beaśki
    http://kreatywnanuda.blogspot.com/
    i zobaczyłam banerek o candy na bocznej szpalcie. Bardzo mnie kusi filcowanie, ale jakoś nie mam odwagi tak na serio spróbować. Bo na "żarty" to sobie filcowałam Ptaśka ze starego swetra. No ale to nie to samo co z prawdziwej czesanki .... chyba :/
    Informacja o candy jest tu:
    http://szuwarkowezacisze.blox.pl/2011/02/Candy-Pracowni-Za-Piecem.html
    Podziwiam i pozdrawiam
    magdaeska

    OdpowiedzUsuń
  72. trafiłam przez wpis z Bloxa :-)
    Dopisuję się do tych cudeniek....
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  73. Trafiłam tu błądząc po różnych blogach, a przyciągnęła mnie kolorystyka (jakże barwna!) prac oraz, oczywiście, ich wykonanie ;)

    Jako, że nie mam bloga, wysyłam e-mail z imieniem modelki ;)

    Serdecznie pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Prosytuje, Dowiedzialam sie o Waszej stronie z naszej-klasy (nie z demotywatorow, jak pisalam blednie wczesniej), ktos skopiowal Wasze zdjecie do swojego profilu.

    pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  75. Na Waszego bloga trafiłam poprzez innego bloga (na którym znalazłam info o candy u Was) :)
    Byłoby super wygrać taką masę czesanki!!! Liczę na łut szczęścia :)
    Info na blogu w pasku bocznym i w formie posta:
    http://pasjedoti.blogspot.com/2011/02/nie-odpuszcze.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Na Waszego bloga trafiłam podczas wycieczki po innych blogach :) Zobaczyłam baner o candy i postanowiłam, że zerknę jakie słodkości rozdajecie ;)
    Zapisuję się więc na Candy, bo takie słodkości to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie będę oryginalna. :) trafiłam tutaj z innego bloga. Wciąga mnie filcowanie więc się skuszę i postoje w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  78. Trafiłam tu z bloga Doti. I oczywiście ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  79. Trafiłam do Was dzięki informacji o candy na blogu http://szuwarkowezacisze.blox.pl/html
    Zapisuję się szybko i idę pooglądać Wasze dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  80. No proszę:D Info jest w bocznym paseczku:D

    A jak się tu znalazłam:D U koleżanki znalazłam link do Waszego candy ta i jestem:D I zostaję co najlepsze hihi:)

    Pozdrawiam serdecznie Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. U mnie info w basku bocznym:)

    Filcować jeszcze nie umiem, ale już od dawna marzyłam żeby się nauczyć! Teraz jest okazja!

    A jak się tu znalazłam? Na blogu jednej ze scraperek znalazłam info w pasku bocznym i bardzo mnie zainteresowało to candy:)

    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo by mnie ucieszyło wygranie tegoż candy, ponieważ azaliż chciałabym popróbować filcowania i już zakupiłam igiełkę, a na wełenkę na razie nie wystarczyło kaski. Dotarłam tu po nitce do kłębka czyli znalazłam info na blogu Hani do innego candy, a na tym kolejnym info o tym candy i tak znalazłam koniec niteczki...

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam! Pokusiłam sie na te smaczne kąski. Info o candy znalazłam na http://www.szuwarkowezacisze.blox.pl
    To mój pierwszy udział w candy, bo bloguje od miesiąca dopiero :) Może dopisze mi szczęście.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo chętnie spróbowałabym czegoś nowego, może dopisze mi szczęście i będę miała wspaniały prezent imieninowy...
    Jak trafiłam tutaj? - skacząc po blogach moją uwagę przyciągnęła torba filcowana na ludowo - fantastyczny pomysł, wzorek jakby kaszubski. Potem przeczytałam, że jesteście z Wolsztyna i zaraz przed oczami miałam Piękna Helenę, a w uszach przeraźliwy gwizd lokomotywy... Mam bardzo miłe wspomnienia :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam
    skierowało mnie do Was Szuwarkowo, chętnie spróbuję techniki filcowania....

    OdpowiedzUsuń
  86. przeglądając stronki moich sieciowych koleżanek trafiłam do was, tak mi się spodobało, że oczywiście zostałam waszym obserwatorem. Wasze pacynki powaliły mnie na kolana, chętnie nauczyłabym się takie robić. Córcia byłaby zachwycona. Na candy się wpisuję ponieważ chętnie coś wyfilcuję. Pozdrawiam, Anula

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja się zgłaszam! na waszą stronę trafiłam przez blogi, konkretnie stąd: http://inezart-ag.blogspot.com/ sama też filcuję, ale to co tutaj widzę jest niesamowite! ja to raczej "małe" rzeczy robię. A u mnie też candy, tylko że takie mini w porównaniu do waszego, ale jeśli jest ktoś chętny na broszki i przydasie to zapraszam :) www.filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Waszego bloga znalazłam wędrując od Madziorkowych pomysłów (http://madziorkowepomysly.blogspot.com/search/label/na%20weso%C5%82o)w poszukiwaniu inspiracji (filcuję od niedawna) i na dłużej przytuliłam się do wielkiego, pełnego inspiracji Pieca :) Odpowiedź na pytanie o modelce wysłałam mailem:) Gratuluję zacnego candy! :) duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. To ja siępisze.Szczerze mówiąc to zapomniałam gdzie znalazłam wieść o tym Candy ale bardzo się cieszę że jest bo nie mam filcu a mama mi nie kupi przez internet bo boi się że ją oszukają:( Ale tu mam jakieś szanse.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja tu trafiłam przez przypadek, podążając za wieścią o candy ;-) Skąd dokładnie, to już nie pamiętam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  91. Trafiłam tutaj z Blogu decou galeryjki podążając za wiadomością o candy;)
    Trochę "pobuszowałam" po Waszym blogu-wspaniałe rzeczy tworzycie,najbardziej podobają mi się filcowe pacynki;)
    Chciałabym w tym roku nauczyć się filcowania może uda mi się wygrać;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam
    Więc najpierw kliknęłam na link "pasjedoti"(Moje wieczorne pasje), znalezione na blogu "Romantyczna Galeria Agnieszki Babulewicz", który to blog znalazłam poprzez google:) zapraszam do siebie http://rybkasia.blox.pl/html gdzie w mniejszym stopniu prezentuje swoje prace, a w większym pokazuje co "ładnego w sieci":)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hmmmmmmmm, ja trafiłam wędrując po blogach, ale nie pamiętam od kogo tu przelazłam... W każdym bądź razie spodobało mi się, bloga od początku przejrzałam a info zaraz umieszczę u siebie:
    http://kaniewska.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  94. Trafiłam do Was z bloga Malutkiej i napewno trochę tu zabawię :) bardzo mi się Wasze prace podobają. Marzy mi się filcowanie i może wreszcie mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam!
    Zapisuję się, bo od dawna szykuję się do filcowania na sucho, a nie mam odwagi zacząć, może to będzie dobry pierwszy impuls.
    Trafiłam tutaj klikając w banerek o Candy na pasku bocznym jakiegoś bloga, ale niestety nie pamiętam już którego.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie ustawię się w kolejce po tyle wspaniałości. Filcowania liznęłam na kursie wykonania torebki i bardzo mi się spodobało. Wiem też jak ufilcować kulkę!!!
    Na candy trafiłam z banerka umieszczonego u Janoli
    http://koronkowepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Trafiłam do Was przez wyszukiwarkę, szukając stron osób zajmujących sie filcem.Zaniemówiłam widząc Wasze pacynki i kapciory!Są cudowne.Licze na szczescie w zabawie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  98. Najwyższy czas nauczyć się filcowania.! Od jakichś materiałów trzeba by zacząć...
    Marzy mi się ta umiejętność od dawna. Dzięki podlinkowanemu zdjęciu u koleżanki blogowej znalazłam Was w tej wirtualnej przestrzeni.
    Znalazłam i się zdumiałam. Będę podglądać dalsze poczynania.

    A tymczasem wstępuję do grona czekających na swoją chwilkę filcowego szczęścia.

    Info. oczywiście u mnie już jest na prawym pasku bocznym: http://chwilapasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  99. Trafiam tu z innego Bloga (habkowe twory) i bardzo dobrze - takie cudowności można tu zobaczyć.
    Do kolejki staję!

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie można sobie odmówić ustawienia się w kolejce! Jeszcze nie filcuję, ale może będzie w końcu okazja :-)Pozdrawiam!
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. informację o was znalazłam na blogu hobby ata
    a że moje zapasy welny się kurczą chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam gorąco :)
    Znalazłam wasza stronkę przeglądając innego bloga - z ciekawości zajrzałam na Candy, obejrzałam prace i z miłą chęcią zatrzymam się na dłużej :)
    Banerek zamieszczony :) A ja zapraszam do siebie:
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    Gorące pozdrowienia w mroźne południe :)

    OdpowiedzUsuń
  103. W Candy biorę udział pierwszy raz.
    Trafiłam tutaj przez Kingę z "rzecz gustu" już dawno zamieściła informację o waszym Candy.
    21 kolorków mmmmmarzenie a igiełek nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja się zgłaszam. weszłam z blogu Green Canoe.Odpowiedź z kotkiem już napisałam Pozdrawiam
    Renia
    reginal1 @ wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. u la la jaka długa kolejka no ale cóż po takie słodkości i ja się ustawię. Informacje znalazłam na blogu na który lubię zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  106. Zdążyłam:)Odwiedzając stronkę Anmiodzik znalazłam informację o Was,imię kotka przesłałam
    dorota_stefaniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Dopisuję się, a co! ;)

    http://jewelleryhm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Prawie na ostatnia chwile,ale jeszcze zdążę się zapisać na urocze candy właśnie jestem po warsztatach z filcowania a wełny i igiełek jeszcze brak...może się poszczęści?
    A na blog trafiłam z bloga koleżanki gdzie zobaczyłam w szpalcie bocznej znaczek o candy tutaj właśnie i podoba mi się tu bardzo.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. ja trafiłam na stronę przeglądając inne strony o podobnej tematyce :) z ulubionych stron...ale jaka to była strona, tego nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Na waszą stronę trafiłam z bloga Malutkiej. A rozdajecie takie rzeczy, że chyba żanda rękodzielniczka nie przejdzie obok obojętnie, więć po prostu trudno się oprzeć. Mam nadzieję, że choć zapisuje sie w ostatniej chwili, to jednak uda mi się upolować Wasze słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Na Waszą stronę natrafiła jakiś czas temu moja mama :) Może mi się dzisiaj poszczęści :P www.robotkijustyny.blox.pl :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Wpadłam po linku znajomej, która napisala, że się zapisała u Was na candy. A że napisała, że mnóstwo filcu do wygrania - no to nie mogło mnie tu zabraknąć i cieszę się, że zdążyłam na ostatni dzwonek :)

    Pzdr i na pewno będę tu zaglądać częściej.
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. na bloga trafiłam przypadkiem zupełnym. w kolejkę się ustawiam i u siebie info wklejam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Trafiłam po podlinkowanym zdjęciu na którymś z blogów. Super candy, staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Bloga znalazłam już w wakacje, kiedy zaczynałam przygodę z filcowaniem i wpisywałam związne z tym hasła w wujku google :P Ponieważ pokochałam filcowanie od pierwszego wejrzenia i mam zapotrzebowanie na wełenkę, z chęcia staję w kolejce, może już jako ostatnia... :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Waszego bloga znalazłam przed chwilą, przez zupełny przypadek i bardzo żałuję, że tak późno i nie załapię się na candy :)

    Niemniej, podziwiam Wasze świetne pomysły i wykonanie, na pewno będę do Was wracała i zapisuję się na obserwatora.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do komentowania naszych prac! :)